Shipping policy
Bestelling.
Nadat je je bestelling succesvol hebt afgerond, ontvang je van ons een bevestigingsmail hiervan.
Wanneer je bestelde product op voorraad is zullen we dit meteen voor je inpakken en verzenden.
Heb je meerdere producten besteld waarvan er één wel op voorraad is en een ander product niet, dan verzamelen we ze eerst voor je en sturen ze dan naar je op.
Heb je iets besteld uit onze “verwacht” categorie? Deze producten zijn nieuw en daarom dus nog niet voorradig. We houden je dan op de hoogte van je bestelling en wanneer je deze kunt verwachten.
Zodra je pakket verzonden wordt ontvang je van ons een track & tracé code zodat je je pakket kan volgen.
Levertijden.
De levertijden zijn als volgt:
Product op voorraad en besteld voor 17.00uur dan word uw product dezelfde dag verzonden.
Product niet op voorraad dan hebben wij een levertijd tussen de 3 tot 5 werkdagen. Neem contact met ons op als u de levertijd van uw bestelling wilt weten.
Verzendkosten.
Altijd gratis verzending!
Pakket niet ontvangen.
Als jij je pakket niet ontvangen hebt op de aangegeven leverdatum dan raden we je aan om even wat gegevens na te lopen.
Controleer de track & tracé code van je pakket. Kijk of je de juiste code hebt ingevoerd. Klopt dit, kijk dan meteen of de leverdatum niet is verschoven.
Controleer of je het juiste bezorgadres hebt ingevuld. Klopt dit, kijk dan in je brievenbus of daar een “gemist” bericht in zit. Misschien is het pakket bij je buren bezorgd.
Mocht dit allemaal kloppen en je hebt nog steeds geen pakket, neem dan contact met ons op via info@urnsandmore.nl of 06-20021194
Product beschadigt.
Heb jij je bestelling ontvangen maar is er iets beschadigd? Neem dan contact met ons op via info@urnsandmore.nl of bel met 06-20021194
Bestelling wijzigen.
Heb je je bestelling geplaatst en je wil toch nog iets veranderen? Dit kan kosteloos zolang het pakket nog niet verstuurd is. Dit kun je makkelijk doen door ons een e-mail te sturen.